tisdag 8 januari 2008

MINITURNERING PÅ FREDAG!

Till alla SUS:are:

Westermalm har bjudit in oss på en miniturnering nu på Fredag 11/1 21.00-23.15 i S:t Erikshallen. Det är 5 lag, alla möter alla och 1:an och 2:an möts i en final (alltså 4 eller 5 matcher totalt för oss). Det är five-a-side-regler, 12minutersmatcher. Vore bra med 8-10 man. Anmäl omedelbart om du har möjlighet att vara med! Vi ska lämna besked om deltagande senast imorgonkväll 9/1. Gå in på bokat och anmäl om du kan eller inte. Vi kommer då möta Westermalm (som har två lag) och Atlas Copco och Essinge. Vore det inte ett trevligt sätt att fira STJDs 1-årsdag på?

20 kommentarer:

Björn sa...

helt klart intressant, återkommer med svar ikväll!

Johan seidefors sa...

I'M THERE DUDE!

Axel sa...

Vi kommer krossa! Dom vet inte att vi befinner oss i högsäsong i och med SWSLC och kommer ha skyhögt tempo...

Axel sa...

Älskar SUS, på en timme har man nästan fått ihop en startuppställning. Jag, Jojje, Johan, Ettan och kanske Björn och Danne.

Men det behövs nog fler. Kommer bli grymt kul!

Daniel sa...

Events på fredagkvällar bör förankras hemmavid innan man ger klara besked.

Axel sa...

Jonte är med! Vilket lag! Jojje har en gammal Dream Team-polare på G också. Vore bra med några till men nu har vi nog lag iallafall.

Björn sa...

förankrat hemma - jag är med!

Axel sa...

YES!

Björn sa...

9 pers är väl rätt perfekt, två spelare på varje plats... förutom i mål då men Jonte håller samma klass som två iofs.

max sa...

Kanske sent.. men jag är gärna med.

Axel sa...

8 pers har just nu svarat ja på bokat (Max inkluderad). Danne G och RZL osäkra men kan kanske. Vi vill nog inte vara fler än tio. Vi får vara hur många som helst på bänken dock, så man kan kanske rotera på nått sätt.

Ni som inte anmält er - skynda er. Snabbheten i anmälan spelar in i uttagningen om vi blir för många.

Anonym sa...

Ska bli kul! Inte förankrat hemma men det ska inte vara några problem.

Daniel sa...

Jag är med - 9 pers nu...

Björn sa...

Bra Danne!

Axel sa...

Jippi Danne!

SirMoose sa...

Kul kul! Jag är gärna med. Ställer dock min plats till förfogande om det blir för många. Som jag skrev på Bokat. Min förankring hemma är lite tunn, som ett plättankar på stenbotten.

Vi vill ju skicka ett lag som håller högt tempo och alla får lite mycket. Då är det för mycket om vi blir fler än 10.

Efter att ha hört vad Jonte gav sin fru i julklapp och födelsedagspresent kan vi nog räkna med att han kan vara med i alla matcher i år. Smart Jonte!

Axel sa...

Då är vi tio man! Westermalm är varnade. Vi ses vid St Eriskhallen(lär ska ligga vid St Eriks ögonsjukhus) , kom 20.30 så hinner man byta om och värma lite.

Jojje hade en kompis men han får stå över då. Russell får vila sitt lår.

Då spelar vi med (preliminärt):

Jonte
Axel
Björn
Chrille
Daniel
Johan
Jojje
Ettan
Max
Linus

SirMoose sa...

Kul att höra att Jojje hade en kompis. Men varför får Jojje själv stå över? (Detta skämt är helt tillägnat Sauter och K-P)

Mot första segern 2008!

Axel sa...

Pinsamt att erkänna det men jag garvade åt skämtet också.

Nu är Kummel med också. Då kör vi nog med 2 backpar och 3 anfallspar. Planen kommer vara klar till fredag.

Jojje sa...

Ja,det är ju egentligen ingen riktig kompis mer en som jag känner lite grann. Ser ut att få ett tungt lag.