torsdag 6 augusti 2009

Vem står mot KFK?

Vi har ett dilemma inför matchen på lördag. Ingen av våra ordinarie målvakter kan, dvs varken Jonte, Mål-Jonas eller Håkan. Det får kanske bli att två får dela på uppgiften på så vis att den ena står i första halvlek och den andra står i andra halvlek. Frågan är -finns det några frivilliga? Om man sneglar på vilka som anmält sig för deltagande så ser jag åtminstone fyra kandidater. Ett annat alternativ är att vi ställer upp utan målvakt, det vore rätt kaxigt.

7 kommentarer:

Axel sa...

En frivillig har tagit på sig en halvlek. Nu behövs en till bara. Se det som ett gyllene tillfälle att vinna goodwill-poäng hos F-klövern.

Johan seidefors sa...

vi kan väl köra med flygande? på allvar alltså

Björn sa...

det tycker jag är en strålande idé. Nästan så jag kan tänka mig att stå...

Axel sa...

Jo, det är kanske ingen dum idé faktiskt. Klart vi ska köra med flygande.

Anonym sa...

Ordförande Ingemar stod i många år även Klacke. Båda lever och har målvaktsögat kvar. Målvakter är som bäst runt 60.

Prawitz

måljonas sa...

Skönt att man har trettio år kvar på karriären!
Om ni ställer en dator i mål så kan jag stå via STJD.

Anonym sa...

hahaha ...första iMac'en någonsin som räddat en straff !!!

RZZZZZZZZL