tisdag 25 augusti 2009

Tvättat och klart

Är det bara jag som är laddad inför lördag?

10 kommentarer:

Ettan sa...

Starkt jobbat Max. Hoppas de ligger i nummerordning också.
Ska bli skoj. Väntar på Bokatmailet!

max sa...

nummerordning... hmm. Det är väl bara 80-talister som sysslar med sånt?

SirMoose sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
SirMoose sa...

Eftersom SUS vunnit nio matcher utan mig på planen men bara tre där jag deltagit tror jag att det är bäst att jag står över. Kommer istället att stödja laget genom kick off på Gripsholm.

Ser redan fram emot A-Dream Team. Känns i dagsläget som att det kanske är årets tuffaste match. Gissar att Adam Oranje spelar för DT.

Daniel sa...

Vackert Max!

Björn sa...

ser bra ut! jag är grymt laddad för match, men missar tyvärr lördagens... laddar vidare mot nästa helg.

Att Adam Oranje är klar för Dream Team måste väl varit klart sen länge.

max sa...

Linus sjuttonde kick off på tre år.

Ettan sa...

En kick off för kick offen i höst.

Axel sa...

Som svar på din fråga: Det är inte bara du som är laddad inför lördag Max. Jag t ex, är väldigt laddad. Känns lite obehagligt att det är match nr 13 som väntar. Siffran 13 kan betyda otur.

Adam Oranje sa...

Jag är öppen för allt som inte innebär att jag måste sätta fotbollsskorna där munnen är. Jag förutsätter att vi fortfarande är med i cupen vid den tiden, och då är ju alla välgörenhetsmatcher uteslutna...