torsdag 13 augusti 2009

Stort intresse inför lördag

I skrivande stund är det 17 anmälda till matchen på lördag. Fyrklövern vill därför höra sig för redan nu om det finns någon/några som kan tänka sig stå över denna gång. Kanske har man andra tänkbara planer, en begynnande förkylning eller småskada?

Skriv kommentar eller hör av er direkt till Fyrklövern.

* Uppdaterad fredag kl 10.30 *
Det blev till slut 18 ja på bokat. Eric har själmant valt att stå över men vi är alltså trots det en spelare för mycket.

6 kommentarer:

Anonym sa...

även om man står över så bör man närvara när rekordet slås!!!

Anonym sa...

även om man står över så bör man närvara när rekordet slås!!!

måljonas sa...

Jag tar med mig Uno och hejar fram SUS till en historisk seger

SirMoose sa...

Alla som har barn borde ta med dessa. För tänk att de för sina barnbarn kan berätta att de år 2009, när det knappt fanns TV i mobilen he he, var närvarande när SUS slog rekordet.

Jag tar med Cornelia och jag vet att Jonte tar med hela sitt gäng.

SirMoose sa...

Men jag vill lira förstås.

TT sa...

Inte mer än rätt att jag ställer mig på sidlinjen i denna match. Alldeles för få matcher från min sida denna säsong.