söndag 23 augusti 2009

EN GÅNG TILL NU!

14 kommentarer:

ettan sa...

Favorit i repris.

Björn sa...

Redan en klassisk SUS-bild.

Lundberg sa...

Finns det några ledtrådar till fingermysteriet på övre raden?

Nico: 4 + 5
Aaron: 5 + 2

Misstänker att svaret finns under roslinjen, men är inte säker.

SirMoose sa...

ANARKI! Känns inte bra att en så anrik som SUS går den här vägen.

Axel sa...

Fingermysteriet förbryllar onekligen. Aaron syftar förmodligen på segern mot Carioca men Nicos 4+5 är svår att knäcka. Möjligen är det en blinkning till tjuvarna i MOIF när han refererar till Emils poängskörd för SUS i år dvs 4 ass och 5 mål.

Axel sa...

Förresten hörrni, mål och ass senast mot Tolkarna?

Själv passade jag till Björn vid (kanske?) 5-1 och sen satte jag 6-1 på nickpass via ribban från Max.

Björn sa...

det jag kommer ihåg är...

1-0 Ettan efter försvarsmiss, nick över målvakten.
2-0 Dan L, läcker nickskarv vid första stolpen efter perfekt hörna från Danne.
3-0 Ettan (passning?)
4-1 Ettan igen har jag för mig?
5-1 Björn på pass från Axel
6-1 Axel på nickpass från Max. (här önskar jag att mitt ribbskott fått gått in istället...)
7-2 Anders (pass?)

Ettan sa...

Danne assisterade mitt 4-1. En snygg pass från kanten som jag tog ur läge innan jag får in den i bortre burgaveln. 3-0 minns jag inte vem som passade till. Det kom en djupledsboll(?) som jag slog förbi målisen som valde att stå kvar på mållinjen.
I övrigt verkar det som du fått till allt Björne. Ass till Anders mål minns jag inte.

Ettan sa...

Angående fingrarna: Det ser ju ut som att Nico visar 2+7 även om två av fingrarna borde sitta på vänsterhanden.

Aarons 5+2 förbryllar dock. Fanns det en tid då han faktiskt hade 7 fingrar på högerhanden? Minns att han bemästrade Hang Chows pinnutbud mästerligt senast. Vad har hänt sedan dess?

Björn sa...

en sak till för statistiken, ett gult kort var för mig och Johan. det hårda mittfältet.

dale sa...

#2 Lepp nickpassade Anders till 7-2:an

Axel sa...

OK, så konsensus hittills är:
1-0 Ettan
2-0 Dan L (Danne)
3-0 Ettan (passning?)
4-1 Ettan (Danne)
5-1 Björn (Axel)
6-1 Axel (Max)
7-2 Anders (Dan)

3-0-assen är ända oklarheten. Var det möjligen JS eller Stefan?

max sa...

Har för mig att det var stefan på 3-0

Daniel sa...

It's now official
http://susfotboll.blogspot.com/2009/04/match-2009.html