fredag 12 juni 2009

Trist för KFK att SUS är BÄTTRE när det regnar...

11 kommentarer:

Johan seidefors sa...

och fråga dig själv, hur motiverad skulle du vara att åka och spela match i ösregn en fredagskväll när du vet att 90 minuter förnedring väntar... jag känner att en WO inte är omöjlig, så jag ändrar mitt tips till 3-0.

Axel sa...

Jag har snackat med KFKs lagledare idag på förmiddagen och dom är spelsugna. Han undrade hur det gått för oss i serien. Och när jag antydde att det såg ut som att det gått tungt för dom så höll han inte med om det. Han mena på att dom höll sin vanliga nivå i år och att det inte var fråga om någon svacka.

Men som du skriver Johan, regnet talar för SUS ikväll.

Daniel sa...

Duggregn ska det vara!

Axel sa...

Förresten, vad hade du för ärende till Fiskaffären i Gamla Stan Johan?

Johan seidefors sa...

jag jobbar där! typ...

Axel sa...

Nice, då skulle man kanske kunna få ett bra pris på sjötungan.

Axel sa...

Det där senaste inlägget var ett sånt där man ångrar samtidigt som man trycker enter. Lite för uppenbart, lite för tråkigt. Sorry grabbar.

Jag har pretty much ingenting att göra på jobbet by the way...

måljonas sa...

Produktivitetsbonusen har tydligen inte nått St Göran än

max sa...

Kom igen regnet, kör nu för fan och sen så lugnar det ner sig lagom till 18.00 för att vara ett lätt duggregn med en ganska våt matta. MMmmmmm..

Axel sa...

Nej precis Jonas! Jag sitter på en enhet som läggs ner och här råder en allmän domedagsstämning. Ingen gör nånting. Dessutom går jag på semester idag och var klar med allt jag behövde få gjort redan i onsdags. Men, ingen bonus heller.

SirMoose sa...

Axel/ Låter underbart med domedagsstämning på en psykiatriavdelning. Måste göra underverk för patienterna.