onsdag 10 juni 2009

Pilen är SUS, Will farrell är Division 7

9 kommentarer:

Daniel sa...

Otroligt roligt.

Men varför har ungen som clownen håller i en Oranje tröja?

Johan seidefors sa...

Oranje är den osnutna lillebrorsan

Axel sa...

Oranje oranje oranje. Det har blivit mycket snack om dom här på STJD. Dom är liksom det enda riktiga laget förutom SUS i vår serie i år. Den enda anledningen till att man inte kan vara helt hundra på att vi stannar på 54poäng i år. Dom behövs verkligen. Lustigt att dom är systerförening till EBFM också.

max sa...

Jag skrattade högt åt detta bägge gångerna jag såg det tidigare ikväll nu lite senare fnissar jag bara för att inte väcka familjen.

Adam Oranje sa...

En sådan hyllning kan inte få stå oemotsagd. Vi skäms fortfarande för insatsen mot Storkyrkopojkarna, men i övrigt känns det mest som att det är en ovanligt svag serie i år.

Jag tror dock att det är en EBF-kille i filmen, de kopierade vårt framgångsrecept med orange tröjor för ett par år sedan (trots att de har råd med bortaställ!). Innan dess hade de orange-lila tröjor, i orienteringskontrollsmönster om jag minns rätt.

max sa...

Ett tag var deras tröjor så slitna att de hade tejpade siffror på ryggen, det såg till och med illa ut för att vara div 8 eller vad det kan ha varit.

Adam Oranje sa...

Det tror jag, de höll mest till i division 8 när den fanns, de tackade till och med nej till division 7-spel (till de yngre spelarnas stora förtret) när de vann sin serie. EBF hade till och med en egenupprättad maratontabell för division 8, som jag tror täckte 15-20 säsonger med alla lag. Synd att den försvann med åttan.

Björn sa...

mycket kul. försöker komma på vilken film detta är ifrån...är det möjligen den där Will bor hos tomtarna fast han är människa och sen ska tillbaks till människorna? här snackar vi kvalitetsfilm för övrigt.

max sa...

Old school..