torsdag 3 april 2008

SUS TILLS JAG DÖR TAR TEMPEN PÅ MOTSTÅNDET I DIVISION H6A

Del 3: Westermalm

Vissa tar onekligen livet/division 6-fotbollen mer seriöst än andra:

Hejsan

Jag heter Johan Seidefors och är kapten i SUS IF, dessutom redaktör för SUS hemsida/blogg. Vi har ett par frågor som jag skulle bli glad om ni (någon av er) svarar på inför säsongen:

1. Vad har du/ni för tankar om den kommande säsongen, var tippar ni Westermalm i serien?
2. Vad har ni för erfarenhet av de andra lagen?
3. Ljungbacken tippar er 5'a på sin hemsida och påstår att ni stagnerat i utvecklingen - hur kommenterar ni det?
4. Kan du berätta kort om truppen, medelålder, stjärnspelare etc?
5. Till sist - tippa matcherna mot SUS.

Hoppas du har lust att svara så att vi kan publicera på SUS TILLS JAG DÖR (
www.susfotboll.blogspot.com).
Lycka till i serien.

--

Hallå, Johan
Jag tror att vi ligger rätt så lågt med information till andra klubbar om Westermalms tankegångar inför seriespelet 2008.
Mvh: Ulf Lundberg, Westermalms IF

--

Ja, man vill ju inte avslöja några hemligheter inför serien - i division 6!
Du/ni är för all del välkomna att läsa allt om SUS inför seriestarten.

Vi hörs,

Johan

www.susfotboll.blogspot.com

--

VILKET JÄVLA SKÄMTLAG.

15 kommentarer:

Axel sa...

Håller med -VILKET JÄVLA SKÄMTLAG

Anonym sa...

Jag längtar till den 13 juni!

Lyckstedt sa...

Oooooh, spooky...

Lyckstedt sa...

Det är jag som rattar årets version av Drömelvan på Aftonbladet så in och regga ett lag! dromelvan.aftonbladet.se

Ps Erik Niva har lovat att komma på en match på hagen. Ds

Björn sa...

bra Jonas, kommer zoom-kamerorna på plats till den matchen??

Björn sa...

och Westis förnekar sig inte... men allvarligt talat Johan, nu är bloggen alltför beroendeframkallande igen, har konstant hög puls och kan inte koncentrera mig på nånting annat...

Axel sa...

känns bra att bloggen börjat återfå storformen lagom till premiären

Daniel sa...

Westis-coachen skojjar va? Visst? Det måste ju vara ett skämt? Eller?

STJD TILLS JAG DÖR!!!

Axel sa...

Har vi nån SUS-liga på drömelvan i år?

Anonym sa...

:) Shit vilket kul uttalande!

Daniel sa...

Efter en sömnlös natt har jag kommit fram till att detta var ett skämt och att vi kan förvänta oss ett riktigt svar ganska snart. Skönt att komma till avslut...

Axel sa...

Du har nog rätt Danne. Det är inte så att svaret kom första april Johan?

SirMoose sa...

Westis coach är BÄST!!!! Och jag, och alla andra som varit i kontakt med honom, vet att det definitivt inte är ett skämt. När jag var lagledare hände det frekvent att han ringde mig sent på kvällen efter match för att fråga hur det gått. Gärna med någon imbecill eller elak kommentar efter att ha fått höra.

Men don efter person så det är väl klockrenat att Skit-Westis har en lagledare som denna.

Jonte sa...

Detta är förmodligen det roligaste jag läst på bloggen. Och då ska man komma ihåg att STJD givetvis är världens roligaste blogg.

Anonym sa...

Det är som skämtlaget Badboll på det glada 90-talet!