tisdag 15 april 2008

4 Korta Frågor - Stefan

Stefan Bohlin är SUS IFs egen Garrincha. Han dribblar, dribblar, dribblar och till slut är motståndarna så snurriga att dom mår illa. Enligt många bedömare är Stefan den tekniskt mest skickliga spelaren i SUS IFs historia. Hans tyngd i närkamperna kommer nog av all hockey som han spelat. Och på huvudet håller han snudd på Nick-Chrilleklass.




Hur tror du det kommer gå för SUS i år?
Jag hoppas vi kan vara ett stabilt mittenlag utan att ge avkall på SUS publikfriande spel.

Hur kommer det gå för dig själv? I vilken position tror du att du själv skulle göra störst nytta?
Mitten absolut. Jag chansar för mycket på backen och jag skjuter för dåligt för att vara fram.


Vilken annan fotbollsspelare kommer du försöka efterlikna denna säsong?
Paul Scholes

Vem tror du blir årets MVP (most valuable player) i SUS?
Jag tror vår backlinje måste jobba hårdare än någonsin tidigare för att SUS framgångssaga skall fortsätta. Jag måste gardera med någon av medlemmarna i den.

Inga kommentarer: