torsdag 10 april 2008

4 korta frågor - Axel




Hur tror du det kommer gå för SUS i år?
Jag tror det kommer ta några omgångar innan vi etablerar oss i toppen. Sen kommer nog enstaka torskar som kommer skydda oss från avancemang. När Håkan ansluter efter sommaruppehållet blir vi livsfarliga.

Hur kommer det gå för dig själv? I vilken position tror du att du själv skulle göra störst nytta?
Eftersom försäsongen spolierats av min lårskada så tror jag att det kommer gå grymt bra när jag kommer tillbaka eftersom jag då kommer vara väldigt taggad och vältränad. Jag kommer göra stor nytta som högerytter.

Vilken annan fotbollsspelare kommer du försöka efterlikna denna säsong?
Jag kommer va lite som Christiano Ronaldo fast utan finterna, skottet och målsinnet.

Vem tror du blir årets MVP (most valuable player) i SUS?
Nico

1 kommentar:

Anonym sa...

Axel är bäst!

/JS