tisdag 3 februari 2009

SCOOP

"SUS Fotbollsturnering 2008 - INSTÄLLD!" Ännu ett SUS TILLS JAG DÖR-scoop.

STJD-redaktionen har tagit del av sensationella uppgifter de senaste dagarna, som pekar på att Styrelsen agerat minst sagt tvivelaktigt. Varken Fyrklövern, spelarrådet eller suporterföreningen "publikmatchen" har informerats om den turnering som enligt uppgifterna ska ha planerats, kanske i Göteborg.

SUS TILLS JAG DÖR räknar med att Fyrklövern inom kort kommer med en kommentar. Styrelseordföranden har hittills valt att försöka tiga ihjäl historien, förmodligen delvis pga att vi ej frågat honom om hans kännedom och/eller åsikt rörande detta.


3 kommentarer:

SirMoose sa...

Oj oj! Först Westis troliga sabotage mot vår träning och nu detta. Jobbigt för mig som har Västra Götaland som arbetsplats, kanske kommer även jag misstänkliggöras. Jag är oskyldig!

Anonym sa...

Vi i Fyrklövern är precis lika chockade som jag kan föreställa mig att alla andra SUSare är idag när man ställs inför detta faktum.

Naivt av styrelsen att tro att en sån här grej skulle få passera. Arrangera fotbollsturneringar i "Gobbe" och inte ens invitera det egna laget som man är satta att styra. Och sen lägga ner skiten utan att vi ska få reda på nått. Nej, det trodde jag inte om SUS styrelse.

Fyrklövern tvår sina händer.

Johan seidefors sa...

varför publicerar ni inte på bloggen? är ni fega?