onsdag 18 februari 2009

Ändring i SVASS

Vår första match i SVASS kl 8.30 på lördag blir inte mot Upp Stars som tidigare annonserats här på STJD. Det laget har utgått och ersatts av Brunnsviken SK, ett div 7 lag. Det blir förmodligen en riktigt tuff match. Efter en hastig scanning av webben framgår att det rör sig om ett just nystartat lag i H7F med målsättningen att vinna serien med en gång.

Ser förövrigt ut som att vi får ihop en grym trupp. Vi planerar att köra med en målvakt, två backpar och tre forwardspar. Det blir 11 man per match. Återkommer med besked om hur vi gör om fler än 11 vill/kan vara med. Det ligger nära till hands att snegla på SWSLC-ställningen helt enkelt.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Är det några som åker bil ut till Lidingö lördag morgon?? Med match start 0830 så siktar man väl på att vara där kl.08 för uppvärmning eller..?

RZL

Björn sa...

jag kör bil från Enskede, åker ca 7.30. Är inte säker på att jag har rätt telnr till dig RZL, testar ett mail också.

Anonym sa...

Fick ditt sms Björn - hakar gärna. Ringer i em

RZL

Johan seidefors sa...

Är det bara jag som ska ut på fredag?

/Jag kan börja på bänken

Daniel sa...

JS har indikerat att han ska ta med en extra spelare på Bokat. Blir spännande att se vem det blir... Sergio Ramos?

Daniel sa...

...eller Johnnie Walker...

max sa...

jag kan stå över om det behövs.

Björn sa...

om jag går ut på fredag och sen ska upp 07.00 på lördag för att spela fotboll kommer min kropp att klappa ihop.

Axel sa...

Johan, du tar det lugnt på fredag! Men om du ändå ska ut kan du väl ha ett öga på RZL. Sätt han i en taxi senast kl 1.

Anonym sa...

Vassa Eggen Johan??

RZL

Anonym sa...

Jag förstår inte frågan... var annars?

JS