torsdag 28 augusti 2008

Truppen mot Ljungbacken

På Lördag möter vi Ljungbacken på Agavallen på Lidingö kl 15. Låt oss hoppas att den planen är lättare att hitta än den där i täby som endast kunde nås med helikopter. Hursomhelst har vi taskigt med folk igen vilket är lite synd eftersom vi tar dom här Ljunbacken om vi bara får en bra trupp. Som det ser ut nu är vi bara 11:

Axel
Björn
Chrille
Daniel
DD
Janne
Johan
Lyckstedt
Jojje
Nico
Kummel

Vi håller tummarna för Mål-Jonas. Anders blixtinkallas. Med lite tur kanske Stefan, Davas och Max dyker upp. Ingen lagvärd utsedd heller. Kom igen SUS!!!!

10 kommentarer:

Björn sa...

känner mig själv förkyld men hoppas det är borta till lördag, kom igen SUS!

tror också vi måste förbereda oss mentalt sett inför planen vi ska lira på, enligt Sollentunas matchrapport från AGA-vallen är det tydligen en rätt smal plan...

http://www.sollentunaunited.se/Pages/MatchReport.aspx?id=4224

max sa...

Är i uppsala hela lördag men jag ska försöka slita mig så att jag kan vara med.

Räkna med mig!

Axel sa...

Grymt bra i såna fall Max!

Anonym sa...

MAX!
/JS

Daniel sa...

BRA MAX!

Björn, du kan inte dra dig ur pga förkylning. Kom igen!!!

Nu är det bara hoppas på 90kg. Han verkar sugen.

Själv skippar jag stora delar av den antagligen enda kräftskivan man blir bjuden på i år. Blir snabb avfärd efter matchen helt enkelt...

*Smal plan, smal plan, smal plan*

Daniel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Daniel sa...

Jag håller extra mycket tummarna för MÅL-JONAS!!!

Björn sa...

vill verkligen inte dra mig ur men hostar rätt bra idag... ska ta en stadig whisky ikväll och hoppas på stordåd imorgon.

Jag håller tummarna för alla i SUS!

Björn sa...

David S. då, är knäskadan läkt?

Davas sa...

Den börjar läka. Jag kan vara spelduglig imorrn. Ska känna efter ordentlig under kvällen.