tisdag 4 september 2007

HEJ DÅ JOJJE! STJD KOMMER ATT SAKNA DIG KOMPIS.


7 kommentarer:

Axel sa...

Fan vad jag saknar honom redan.

Daniel sa...

Blir tio långa månader...

max sa...

Jag saknar såväl Jonte som tre matchrapporter..

jag vet att jag är en bitter gnällkärring men va fan!!

Anonym sa...

Gör inget som jag inte skulle gjort..

Anonym sa...

Gör inget som jag inte skulle gjort..

Lyckstedt

SirMoose sa...

Kul att se att Jonte och Jojje grävt ner stridsyxan och poserar tillsammans på bild. Men kärlek börjar alltid med bråk...

Ha det bra Jojje. Även om det gör ont i oss som ser dig försvinna så glädjs vi med din lycka!

Anonym sa...

Dirt Jojje regerar bar Hooters just as we speak...fan vad avis jag blir. Och du håller dig borta fr Colobianskan på Manhattan jag berättade om