lördag 8 september 2007

EFTERLYSNING


*Uppdaterad den 12 september 2007 22:37 *
Nu saknas bara två passningar från Kronobergsmatchen samt i vilken ordning målen gjordes i samma match:

SUS – Atlas
Resultat: 7-3
Mål: 1-0 Emil (Tobias), 2-1 Emil (Björn), 3-2 Björn (Emil), 4-3 Tobias (Emil), 5-3 Björn (Max), 6-3 Björn (Tobias), 7-3 Tobias (Emil)
Rara Avis – SUS
Resultat: 0-4
Mål: 0-1 Johan (-), 0-2 Björn (Emil), 0-3 Björn (Axel), 0-4 Björn (Russell)


SUS – Kronoberg
Resultat: 7-3
Mål: 1-0 Emil (Björn), Dan (Emil), Emil (?), Janne (Johan), Jojje (Johan), Tobias (?), Russell (Johan)

Utan denna information förstörs hela det statistiska underlaget för år 2007 och vi kan lika gärna lägga ner SUS.

22 kommentarer:

Björn sa...

sus-atlas
1-0 Emil, pass Björn
3-2 Björn, pass Emil
4-3 Björn, pass Max (var möjligen 5-3)
6-3 Björn, pass ?? (ev Davas)

Björn sa...

eller var det Emils andra mål jag passade till? vad säger Emil?

Björn sa...

Rara Avis - SUS

0-1 Johan, ingen ass
0-2 Björn, pass Emil
0-3 Björn, på retur från Axels skott
0-4 Björn, ingen assist, flipperspel i straffområdet

Björn sa...

SUS-Kronoberg
1-0 Emil, pass Björn

Jannes mål var hörna från ??
Stefans mål var nickpass från Emil

Björn sa...

Sen är det lite svårare med minnet... kommer ihåg mina mål iaf...

Björn sa...

en sak till,

jag fick en varning mot Kronoberg för "våldsam tackling"...

tre varningar för mig i år mao vilket är rekord...

Anonym sa...

mot kronis hade jag ass till janne, jojje och russells mål. /johan

Anonym sa...

vilket också innebär att russell alltså gjorde det oredovisade 7'e målet mot kronis. /johan

Anonym sa...

RARA AVIS - SUS

Björns 3.e : Russell flipprade fram passningen

Russell slog in ett mot Kronis efter Johans ryck nerför vänster kant


Russell

Daniel sa...

Underbart!
Jag uppdaterar allt eftersom...

TT sa...

Jag kommer inte riktigt ihåg ordningen på målen men jag passade Emil till hans ena mål. Sedan passade jag Björn till ett av hans

Björn sa...

då var det Tobbe och inte Davas som passade till mitt sista mot Atlas, var ju osäker på den.

Björn sa...

bra Russell, minnet kommer tillbaks... det var ju du som slog passen som letade sig fram till mig.

Anonym sa...

Var hittar man den uppdaterade skytteligan, assistligan och Dojjan?

Davas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Davas sa...

Jag minns att jag satte fram en tåpaj till Björne mot Atlas, som senare ledde till mål, efter att Björne slagit in sin egen retur. Det var något av de sista målen, vill jag minnas.

Björn sa...

Davas, du tänker på sista målet mot National.

Daniel sa...

Bra start! Bara några assist kvar nu. Hoppas vi kan sno ihop säcken imorgon.

Daniel sa...

Dan har via Facebook tipsat om att Emil nickade fram till hans kanon mot Kronoberg.

Björn sa...

argh, Facebook överallt...

Anonym sa...

glöm inte heller min varning mot Kronoberg... /Björn

Daniel sa...

Varniongen kommer läggas upp så fort du gått med i Facebook, Björn. Där finns bl.a. en grupp som heter SUS IF som är den officiella gruppen för föreningen, samt gruppen SUS, officiell supportergrupp!
Ett litet tips till fler än bara Björn kanske..?