tisdag 10 mars 2015

STJD frågar RZL inför söndagens träningsmatch

RZL som dragit i trådarna för att möjliggöra söndagens match mot Trinacria Calcio FF laddar upp i Kalifornien, men via mejl fick STJD några viktiga upplysningar:


1. Kan SUS räkna med tvåsiffrigt?
Jag tror vi kan räkna med tvåsiffrigt totalt med en SUS vinst 8-4

2. Hur känns din egen form, är du i fas inför säsong?
Min egen form sabbas av för mycket stillasittande ft med Gröna Lund affischerna på kvällarna. Tränar däremot tennis här i LA så hoppas man kan leverera på söndag.

3. När du låter dig bjudas på kaffe av Stefano, vad brukar du välja då? 
Maccisto , sempre!!

4. Förresten, finns det något att tilläga om Trinacria Calcio FF?
Namnet har ursprung från Sicilien. Mycket mer vet jag inte förutom att det finns en del heta unga talanger i laget som jag förmodliigen måste dra i tröjan under matchen. Rugby regler !
All in...



5 kommentarer:

SUSFOTBOLL sa...

Rätt bra intervju faktiskt!

Axel sa...

Tack!

Johan seidefors sa...

Bra sagt, Dan.

Johan seidefors sa...

Men bara så att jag förstår det här rätt - SUS möter alltså Tritnaha på söndag? Frihetsfronten. De botglömda till STHLMS nattliv. Som bara ville att varje människa skulle få vara fri och fatta sina egna beslut? Jag älskar Frihetsfronten. Bra SUS.

Axel sa...

Svar Ja!