tisdag 14 maj 2013

SUSPOD s03e05: ...now you don't!

12 kommentarer:

Axel sa...

Bästa hittills.

Axel sa...

Alltså allvarligt, bästa hittills.

En blond fan =) (Willman) sa...

"Sparka på vaden" ? Nej nu blev det lite fel.
Trampa på hälen skrev jag vilket är en liten skillnad. Även om jag spelar fult har även jag ett samvete.
Detta var efter två tre riktigt fula armbågar som nr 10 delade ut, som han även fick ett kort för. Han spelade på topp nästan hela matchen om jag minns rätt.
Bra avsnitt.

Axel sa...

Tack!

Davas sa...

Haha. Beröm från något oväntat håll, kanske.

Davas sa...

"Min sanning kan inte granskas", säger Kristian Lundberg i Aftonbladet.

Johan seidefors sa...

Bästa hittills.

Davas sa...

Axel, du som ständigt kollar STJD-mailen – hur många anmälningar till Tennstopet efter matchen imorgon? Tänkte boka bord.

SUSFOTBOLL sa...

Kul att du frågar! Nu ska vi se här ....hm, hittills noll anmälda! Men ett mejl från youtube som förkunnar att Briant Mohammad Aditya börjat följa SUS på youtube, känns tungt på nått vis. Undrar vem det är?

Davas sa...

Bra, då finns det fortfarande plats för tre till. För jag tog ett bord för fem. Tror du det kommer räcka?

Anonym sa...

Der Bomber och Adam Oranje ska på Oranjes segerbankett (hur det nu ska gå ihop...), så vi kan tyvärr inte förgylla kvällen med vår närvaro. ;-)
/Bomber

SUSFOTBOLL sa...

Ja det räcker nog Davas!