lördag 18 maj 2013

Matchrapport: SUS IF - Oranje BK 2-3(2-0)

Mål:
1-0 Axel (Davas)
2-0 Erik (Stefan)

Jag tänker att vi skriver den här matchrapporten tillsammans. Allt som skrivs i kommentarsfältet läggs till i matchrapporten helt enkelt. ALLT. Mitt bidrag:

* Härlig kväll på Hagen, fler susare borde passat på att njuta av den, sommaren är kort
* Kul att Jonte fick hålla nollan i 6 konsekutiva halvlekar, kanske klubbrekord?
* Kul att vi bröt måltorkan
* Oranje har tyvärr utvecklats i helt fel riktning. Westis-nivå nästan numera, väldigt sorglustigt att se. Dom träffades jättelångt innan och dom bara snacka taktik och snacka taktik och snacka taktik och värmde upp gemensamt och sprang runt i olika västar och....Zzzzz. Känns mer 1993 än 2013
* Vi hade vunnit om Hallberg varit med



9 kommentarer:

Adam Oranje sa...

Hoppas att ni hade det 3vligt ändå. Det hade jag ;)

SUSFOTBOLL sa...

Vi hade väldigt trevligt på Stopet efteråt, det kom förbi tjejer o vi prata mode och konst.

Davas sa...

Vi hade även vunnit om Bjöne varit med.

Davas sa...

Björne-Bjöne, alltså.

SUSFOTBOLL sa...

Kan inte Linus kommentera domarens insats?!

Davas sa...

Domaren blåste alltså straff stup i kvarten.

Björn sa...

Det vete fan Davas... Min form kan nog beskrivas som rätt risig för tillfället...

Anonym sa...

hahaha ja jag väntar också på Linus utlägg om domaren

RZL

Amir sa...

Hallberg får skärpa sig asså! ;)