tisdag 16 april 2013

Välkommen till Westis Verklighet

Inför seriepremiären

13 apr, 20132 kommentarer
Nästa söndag är det dags för årets seripremiär och även premiär för den årliga städningen kring Lillsjön.
Då våra tre städområden genererar så pass mycket som 6000:- är det av största vikt att vi gemensamt ställer upp och städar av dessa. 

Första tillfället blir innan matchen på söndag. Samling 17:15 vid grillen på Ulvsundaleden. Därefter tar vi oss upp till Hagen för gemensamt fika och uppladdning.

Alla spelare, uttagna samt inte uttagna, förväntas infinna sig.





OBS! Ovanstående är på riktigt. Saxat från Westermalms IF FKs hemsida.




6 kommentarer:

SirMoose sa...

Westis - Vad hände?

måljonas sa...

Westis spelar skräpfotboll?

SUSFOTBOLL sa...

Jag hade iallafall haft rätt tunga steg om jag tvingats masa mig fram utmed Ulvsundaleden för att plocka skräp en iskall eftermiddag i april när jag precis blivit petad ur truppen dessutom. Westisspelarna måste onekligen vara av ett alldeles särskilt virke.

Adam Oranje sa...

Förpliktelser som spelare i WIFFK:
1. Betala 2000kr / säsong.
2. Plocka skräp för 3000kr.
3. Sälj 50 bingolotter/vecka.
4. Sälj tio lättsålda salami i månaden.
(obs: 3 och 4 har inte offentliggjorts ännu)

Axel sa...

Måste säga att jag drabbats av medlidande med Westis spelare, det verkar så ruggigt slitigt alltihop. Jag undrar vad som hindrar deras spelare från revolt. Är dom inte organiserade fackligt?

Anonym sa...

Det är deras sätt att meditera innan matchen kanske!

/Sir Niko