tisdag 26 februari 2013

SUSPOD S02E08: Westis, vad hände?

14 kommentarer:

Johan seidefors sa...

Skulle vilja att Faktakollaren direkt efter varje episod går in och gör korrigeringar. Vad krävs för att få det att hända?

Johan seidefors sa...

Smack, exempelvis, är väl enbart Heroin. Inte någon slags mix?

Johan seidefors sa...

och visst ja: BÄSTA HITTILLS!

Johan seidefors sa...

herregud - jag älskar Westis tränare! Han fattar ju allt.

Axel sa...

Ledsen! Jag var rejält förvirrad igår. Jag syftade naturligtvis på speedball.

Anonym sa...

Har faktiskt tänkt just det, dvs att direkt gå in och korrigera de värsta faktafelen på bloggen. Samtidigt vill man ju inte att Davas och Axel ska känna sig hämmade under inspelning. Deras stundtals helt felaktiga antaganden är ju trots allt underhållande. Vi får dra detta internt på redaktionen ett varv tror jag. Men det är klart att redaktörens ord väger tungt...

/Faktakollaren

Axel sa...

haha,
i sann vetenskaplig anda borde vi ha en Errata-lista som ständigt fylls på.

Björn sa...

Fantastiskt avsnitt! Har 15 min kvar som jag tänkte njuta av ikväll. Håller med Axel om Davas utfall om sus som medgångs.... Tycker sus på höstsäsongen i sexan visade att vi var allt annat än det. Har för mig att vi hade rätt bra uppslutning då och att det var positivt stämning, allt det tog vi med oss till året efter när vi krossade sjuan. Visst vände väl allt med den magiska segern på Lidingö...

Axel sa...

Jag menar att det är ett faktafel som Davas gör sig skyldig till där.

Davas sa...

Han var så försåtlig, Jensing. Man blev ju from som ett lam i luren med honom. Rent av insmickrande. Skyller faktafelet på det.

Sedan är det ju även märkligt att Axels resonemang kring smackets sammansättning fick passera så oemotsagt. Speciellt som jag lusläst nästan varje tråd om heroin på flashback, och börjat få en hyfsad uppfattning om olika cocktails och hur de bör serveras. Ska aldrig mer lita så blint på en läkare.

Axel sa...

Ja, han hade en sån inverkan onekligen. Kan va klokt att inte lita blint på mig, det gör inte jag iallafall.

Anonym sa...

Ja, ni fick en lyssnare till i lördags.
Öl, fotboll: kärlek!
L

Axel sa...

Yes! Vårt tjat bar frukt!

Davas sa...

Hurra. Dela!