måndag 11 februari 2013

Leppen på Spottan!

8 kommentarer:

Axel sa...

Munnen rätt lik Jonathans på bilden nedan, slog det mig nu. Hmm

dale sa...

kom ihåg:
1 öre till mig/lyssning.
2000 lyssningar på minst 30 sekunder blir en svettjuga.

repeat please!
d.

Axel sa...

Jag har snart bidragit med 50 öre här!!

Axel sa...

Nu har jag haft på låten i ca 48 timmar i sträck. Men, jag blir lite nedslagen när jag räknar på det. Om målet är att Leppen ska få åtminstone 10 000kr från spotify så måste jag ha på låten konstant i 6 år och 8 månader. Jag tror vi måste hjälpas åt flera här.

Spread the word!

SirMoose sa...

Jag har lagt in den på jobbets playlist. Tur att vi är färre än 25 pers annars hade vår sponsring av Leppen även kostat STIM.

Anonym sa...

Har den på repeat ett par timmar om dagen

Nick c

Daniel sa...

Samma här. Den rullar konstant oavsett om jag sitter vid datorn eller ej. Otroligt härlig känsla bara det; att veta att den finns där, så nära, hela tiden.

Björn sa...

Härlig låt. När är det dags för konsert?