söndag 17 februari 2013

Överlägsna segrare




Skickat från min iPhone

9 kommentarer:

SirMoose sa...

Assistkung, Skyttekung, Träningens Bästa Spelare och Trippelnollan i samma lag. Inte konstigt att det blev storseger.

Självförtroende är en märklig sak. Räckte med att få på sig skyttekungströjan för att det skulle lossna. SUS blåa tia, som nog har 10-15 skytteligasegrar, varav två för mig. Att bära den är lite som att ha på sig Benny Guldfots dojjor.

Anonym sa...

Jag är alltid undersöka online för tips som kan gynna mig. Tack!

Axel sa...

Den här kvartetten var en av de mest harmoniska, kreativa, energiska och positiva jag sett på en fotbollsplan. Finalen var avgjort inom ca 50 sekunder och slutade 4-0 till slut. Jag vågar påstå att det var den klaraste vinsten någonsin i en SWSLC-final. Nästan en bragd med tanke på det högkvalitativa motståndet i form av Chrille, Leppen, Tip-tap och Jonte.

Axel sa...

Måste även inflika att Anonyms kommentar här ovan är en av de mest förvirrande jag någonsin läst. Är det någon som kan kasta ljus över detta? Helst Anonym själv kanske, men jag får liksom intrycket att det här är en nätentusiast i ständig rörelse, som vagabonderar och sällan återvänder till samma plats. Men jag kan ha fel. Snälla Anonym, säg att jag har fel!

SirMoose sa...

Luktar Google translate låååång väg.

Anonym sa...

Hahaha "Anonym 18 Feb 10:22" måste vara Seidefors !???

RZL

Johan seidefors sa...

Måste även inflika att RZLS kommentar här ovan är en av de mest förvirrande jag någonsin läst. Är det någon som kan kasta ljus över detta? Helst RZL själv kanske, men jag får liksom intrycket att det här är en nätentusiast i ständig rörelse, som vagabonderar och sällan återvänder till samma plats. Men jag kan ha fel. Snälla RZL, säg att jag har fel!

Anonym sa...

Hahahaha

RZL:s svar...
Var det inte lite vintage Seidefors kl 0435 på Berns nånstans ?? Kan ha fel ? :D

Defintivt vintage RZL kl 0735 på en brasiliansk strand i Bahia i julas

RZL

Davas sa...

Definitivt lite vintage Hasse i kommande avsnitt av SUS:s pod.