måndag 11 februari 2013

SUSPOD S02E06: The One with the Snipers

13 kommentarer:

Johan seidefors sa...

Den bästa hittills!

Simon Öhrlin sa...

Tack för intervjun pojkar. Ska bli kul att mäta våra krafter den 10:e mars! Fick en arg tant som ringde på dörren, där av det plötsliga avskedet haha.

Träningsmatchen har avspark 15.00 på Åkeshovs BP den 10:e mars! Varmt välkomna!

Primo Victoria

Axel sa...

Tack själv för deltagandet! Ser fram emot den 10e.

Rickard KFK sa...

Nu har ju definitivt det grövsta övertrampet i SUSPOD begåtts. "Charmig som en påse vatten"?! :D

Måste erkänna att jag blir lite smånöjd när man åtminstone blir omnämnd - hellre ökänd än okänd? - men ska försöka vara charmigare till årets säsong! =)

Har iofs benämnts som "osympatisk" även i denna bloggen, så det kanske är nåt jag får leva med, men ska göra mitt bästa för att bidra till den allt som oftast härliga stämningen kring vår serie! =)

Gött snack i övrigt, gillar SUSPOD skarpt!

Rickard KFK sa...

Då STJD ansågs jag iofs osympatisk då jag rätt snyggt avgjorde i vår seger med 3-1 för 2(?) år sen.. Kanske hade nåt med saken att göra? ;)

Axel sa...

Detta får redas ut i nått kommande avsnitt.

Danne KFK sa...

Kul initiativ och kul att vara "hemma" i vår gamla serie igen!

Den där osympatiska Rickard är inte att leka med ;)

Axel sa...

Det blev nytt lyssningsrekord igår!
110 nedladdningar på en dag är det nya rekordet. Frågan alla ställer sig är dock: har Kviborg lyssnat?

Coach Smitz sa...

Tycker det är viktigt att saker benämns för vad det faktiskt är. Det är således upprörande att kulturkompetensen är så låg avseende dialektala skillnader, att ett uttalande (med tydlig evidens) kan uppfattas så kapitalt felaktigt.

Det korrekta citatet lyder:

"[...] charmig som en påse nötter."

Axel sa...

Tack för förtydligandet. Jag reagerade också på att Rickard KFK lyssnat så slarvigt, men jag lät det bero för att inte kasta mer bensin på elden. Men nu brinner väl några säkringar till. En påse vatten har ju betydligt mer charm än en påse nötter, i det att det är en rätt så ovanlig typ av behållare för just vatten, om man tänker sig att vattnet skvalpar fritt i påsen.

Johan seidefors sa...

Jag tycker väldigt mycket om resonemangen efter intervjun, där den direkt dissekeras och analyseras. Meta, på något sätt. Älskar SUSPOD och HATAR kronis

Rickard KFK sa...

Jag är inte en mindre man än att jag kan erkänna mina misstag. Efter att ha lyssnat om vid en bättre vald tidpunkt på dygnet än första tillfället så står det klart att det är "en påse nötter" och inte "en påse vatten" (vilket iofs låter rätt skumt...) vars charmnivå jag ska motsvara.

Björn sa...

Grymt bra avsnitt!