måndag 18 februari 2013

SUSPOD S02E07: Kungsholmen Shake

13 kommentarer:

Axel sa...

Bästa hittills!

Rickard KFK sa...

Tack för igår. Synd att en del föll bort men men, shit happens!

Ses på plan!

Axel sa...

Ja, det var synd! Men det som blev, var guld.

Johan seidefors sa...

Oerhört bra episod. Starkt innehåll. Vad bra det blev men Chrille, En intressant fråga hade varit varför han stängt av det sociala på spotify - nuförtiden ser man aldrig vad han lyssnar på vilket är taskigt mot läsarna.

En blond fan =) (Willman) sa...

Grymt bra avsnitt

Den lilla killen smågrabben som rickard inte visste vem det var.
Jag tror att detta är John (den äldre fabrorns född 1954) yngsta son, som precis hade fyllt 15.
Det är nog inte många som spelat med två av sina söner på planen samtidigt.
I mina papper spelade John i SUS 1985-1991 och gick över till KFK

Å jag e som en nallebjörn utanför plan.

Axel sa...

Tack Willman, starkt att kliva fram efter det porträtt som Davas målade. Spelar 15-åringen kvar i KFK och i såna fall - är han fortfarande bara 15 år? Vore konstigt förstås, men jag undrar iallafall litegrann.

Chrille, sluta upp med dom här dumheterna, sätt på det sociala på spotify.

En blond fan =) (Willman sa...

He he vet inte om jag skäms för den bilden, är ganska ful på plan och är ganska nöjd med det. Är inte begåvad på det tekniska planet, är bättre på att göra motståndarna förbannade.

Nej 15 åringen gjorde bara 2 matcher om jag minns rätt.
Blandning av ont om spelare och att göra pappa glad att han var med.

Johan seidefors sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Danne KFK sa...

Snyggt Rickard!

Han inte se den borttagna kommentaren men KFK verkar väcka känslor vilket inte är fel.

Mitt favoritinlägg här är nog den livestreamade matchen mellan SUS-KFK för ca 1 år sedan!

ska bli intressant att se nickduellerna mellan nickchrille (Var det rätt?)och vår Samir som är ett av våra nytillskott från förra säsongen när vi möts i premiären i April :)

Keep up the good work SUS!

Axel sa...

Lite stats: Nytt rekord igår med 121 laddningar och rankad på 32a plats på iTunes, och många lyssnar nog inte ens därifrån, så det är i underkant. Det går bra nu!

Anonym sa...

Ber om ursäkt för min mörkning ala dagens politiker.
Jag har nu flaggat på social medier och får lära mig att leva med denna mediala övervakning . Var ont ovetande om det massiva behovet av mitt sportify spelande.

Ledsen för den tomrum jag skapande ska icke ske igen.

Nick Chrille

Axel sa...

Tack Chrille, det är stort av dig att unna oss den glädjen!

Ser att du spinner "Hoppas" med Aleks från "Inte längre fiender". Många tolkningsmöjligheter!

SirMoose sa...

Det där med att ha far och son på plan samtidigt är inget nytt i SUS. Far Anders "Elgen" Elghorn med sönerna Christofer och Linus har vid ett flertal tillfällen tagit plats i elvan samtidigt. Alla tre har även vunnit skytteligan, dock inte samtidigt.

John är som nämnts en gammal SUS:are. En förtjusande teknisk snajdare på mitten som inte var så förtjust i hårt spel och för mycket närkamper.