onsdag 13 april 2011

Nya fräscha spelarleg fixade för hela truppen

7 kommentarer:

Axel sa...

"Och den här killen har dom klippt av huvudet på".
En av alla de syrliga kommentarer som kanslisten på förbundet fällde rörande kvaliteten på fotona till de nya SUS-legen. "killen" är jag själv och "dom" är Dan (världens bästa fotograf) tänkte jag i mitt stilla sinne. Men fotona passerade iallafall, allihop.

Daniel sa...

Vilken kung du är Axel!

Tror tanterna på stff-kansliet lever lite för att hacka på spelarlegbilderna. Samma sak hände när jag var där senast...

Axel sa...

Det var på ett sätt lite kul att hon inte verkade se att det var jag...

Davas sa...

Du har ju dessutom ett sånt sug i blicken, på den där bilden.

Axel sa...

Jo, jag tittar ju på SUS...

Johan seidefors sa...

sus=porr, på ett bra sätt

Axel sa...

Eller hur!