måndag 25 april 2011

4 kommentarer:

Daniel sa...

Priset i den avslutande Pricken var att ta första frisparken i farligt läge (mur osv) på fredag. Stefan vann - lätt!

Axel sa...

Innovativt och spännande nytt grepp!

Axel sa...

Ska kanske tillägga att jag stog i mål och filmade samtidigt, kanske därför det blev lite skakigt och suddigt.

Jag tycker att det såg bra ut inför fredag. Bra tempo och fint passningsspel från bägge sidor. Dan Lepp såg otroligt het ut, han blir en sevärdhet på fredag.

Väldigt tråkigt dock med Manges kompis Henke som var med och vred om knät. Jag lämnade honom på en brits på St Göranakuten, och då hade han mindre ont iallafall. Kan vara allt från ledband till korsband eller fraktur.

Björn sa...

jäkligt segt med knäskador kan jag säga. Känns ändå som mitt knä är bättre nu. Bara små, små känningar ibland... får hoppas min husdoktor hade rätt i ledbandsteorin för då borde det vara helt bra snart.