tisdag 12 februari 2008

SVASS - Spelschemat

Nu har vi fått spelschemat:



Annan information:

10 kommentarer:

max sa...

Lidingöfavoriterna 09.30!

Tänk att möta dem redan i gruppspelet, senast vann vi väl på straffar och jag hoppas att SUS denna gång vinner med minst tre mål.

Gooooo SUS!

Anonym sa...

08.30? vi hörs.

SirMoose sa...

Det är ganska uppenbart hur rädda arrangörerna är för oss. Att lägga vår första match kl.08:30 ger tydliga signaler på att de vill sabotera för oss. Men vi ska stå upp och trotsa detta försök till förtryck.

Anonym sa...

Vi stämmer väl träff kl 08.29 i Hersby för taktikdragning och uppvärmning innan matchen. Sen blir det åka.

Anonym sa...

Känner mig lite orolig för det här med att domaren dömer, det känns ovant.

Jonte sa...

Vi är som bäst i ottan, så det är inget att oroa sig för!

Anonym sa...

POLONIA är i min Korpserie, vi mördade dom sista gången och dom ligger nästsist.
3 points EASY !!!!!!!!!!

Jag håller på er nere i Australien, 38 grader sist jag kollade. NIIIICE

rzl

max sa...

Oc jag hejar på så gott jag kan från Tobago!

28grader i vattnet sist jag kollade.

Goooooooooooo SUS!

Daniel sa...

Perfekt med en tidig start - då blir det ju mer tid efteråt att fira!

Anonym sa...

Har nog spelat med ett gäng av ELPE veteranerna, dem e rätt vassa inomhus. Oranje däremot ska vi inte ha några problem med, möte dem med mitt korplag och vi vann med 6-5.

/Nico