tisdag 5 februari 2008

Avbokad träning

Lördag 080209 14.00-15.30 Brännkyrkahallen (Lilla)

7 kommentarer:

max sa...

Korgboll?

Daniel sa...

You bet!

Tror vi är uppe i över 50% nu av de träningar vi bokat som blivit avbokade.

max sa...

En polare till mig är korgbollsdomare och han råkar ju ut för samma sak fast omvänt.

Han kommer till matcher som är flyttade och så får han åka därifrån med svansen mellan benen.

Korgboll sucks.

Daniel sa...

Idag när jag fick avbokningsbeskedet i inboxen var jag ganska sugen på att ringa upp och be om numret, eller kanske ännu hellre hemadressen, till personen som sköter bokningarna på basketförbundet. Framförhållning noll.

Björn sa...

bra för mig, nu kan jag vara med på söndag!

Daniel sa...

Kom precis på att jag kanske avbokade mig själv från träningen. Inte så bra iom att jag har 2 bollar, västarna och svettjugan ;-)

Axel sa...

de e lugnt, jag är hemma då så det är inga problem. synd om du inte kan.