lördag 23 februari 2008



14 kommentarer:

Johan seidefors sa...

men vad nu!!!??? hur gick det? efter en natt av svårtångest bjuds man på en svart bild utan kommentar. Är det med flit? Blev det fiasko?

SirMoose sa...

Här tycker jag att man borde få chansen att se vårat första mål i turneringen. För övrigt det snabbaste målet i turneringens historia.

Men sen sen gjorde vi en SUS. Två bra matcher med segrar. Säkerheten till avancemang smög sig in och vi avslutar med två torskar. Utslagna!

Det känns bara skit skit skit. Detta var en turnering vi borde haft chans att vinna och så spelar vi bort oss själva. Piss!

Johan seidefors sa...

skit

Davas sa...

Nattsvart.

Anonym sa...

Black Saturday

Axel sa...

Jag är ljumskskadad. Borta från spel på osäker tid.

Daniel sa...

Tänkte jag skulle undvika STJD ett tag för det gör för ont just nu. Men så beslutade jag mig för att ta smällen nu när det ändå inte kan bli värre. Bra rapportering, Axel!

Nu tillbaks till självföraktningen.

Anonym sa...

Shit vad trist :(
Vi siktar på seger nästa år istället...

Anonym sa...

SUS Noir. Ont, det gör ont.

Jonte sa...

Det känns som att jag aldrig kan bli glad igen...

Anonym sa...

Fy fan.., så trist. Hela lördagens planering föll.

Björn sa...

tänkte som Danne men STJD går inte att vara borta från längre än 24 timmar... trist slut på turneringen men jag tror det är positivt inför utesäsongen, ingen risk för loj inställning då!

Bra rapporteringen Axel - hoppas ljumsken läker fort.

Anonym sa...

Nu har jag pyntat medlemsavgiften (äntligen kom jag ihåg!). Innebär detta att jag får access till STJD igen? De senaste dagarna har jag bara sett en svart bild i det senaste inlägget.

Daniel sa...

Som betalande medlem har man framför allt rätten att komma med material till bloggen...