tisdag 2 oktober 2007

SÄSONGSAVSLUTNING 19/10



"Tiden läker alla sår.
Varför är då hösten här igen?
Vem längtar efter kalla mörka morgnar?
Jag gillar inte träden utan färg"
Dan Eduard - Vem tror

Man kan bara hålla med. Det är inte så roligt med höst. Därför är det ju extra härligt att det snart är dags för SUS IFs säsongsavslutning. En avslutning som brukar vara minst lika trevlig som den är traditionsbunden.

Kvällen den 19e oktober startar kl 18.15 med match mellan A-laget och Stigges Dream Team på Stadshagens konstgräs. Efter matchen och några öl i omklädningsrummet fortsätter vi sedan mot restaurang Hang Chow vid Fridhemsplan för Dry Martinis, fyra små rätter och friterade bananer med glass. Ibland har det även delats ut priser under middagen. Därefter kan vad som helst hända...



Alla medlemmar och supportar är förstås inbjudna att deltaga. Om man bara vill vara med och spela matchen, dyka upp till middagen eller vara med från början till slut bestämmer var och en. Framför allt behövs dock spelare till Dream Team. Alla uppmanas därför höra sig för bland fotbollskunniga vänner och bekanta (Emil har redan fixat en). Är du sugen på att spela i Dream Team, men inte har blivit kontaktad av någon i laget, skriv en kommentar och anmäl dig

BOKA 19e oktober!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag är sugen på att spela?? Självklart!!

Björn sa...

klockrent!

blir både spel, mat och dryck för mig, med reservation för fyra små rätter...

max sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Davas sa...

Mäktigt!

SirMoose sa...

Åååååå så tragistk! Jag kommer att missa A-Dream Team för första gången sedan 1991. Men jag tror vi vinner på straffar.

Anonym sa...

Wow, vilken ära!
Vet inte hur jag ska leva upp till förväntningarna, men ska göra mitt bästa. Hamnar man efter får man väl sikta på smalbenen. Jag kommer på bollen men missar middag!