måndag 22 oktober 2007

Inomhusträning, höstschema

Baseboll i all ära, men det är ju inte den snabbaste av sporter och reklampauserna duggar ganska tätt. Så när jag satt uppe och kollade Boston Red Sox slakta Cleveland natten mot söndag passade jag även på att boka in lite träningstider fram till jul.


David Ortiz och Curt Schilling firar avancemang till World Series. Något för 40-årsfesten..?

Under avslutningen verkade det som de flesta var väldigt sugna på att dra igång direkt med inomhusträningen så första tiden är redan om två veckor.

Boka in följande träningstillfällen i era kalendrar (söndagar):
071104 19.00-20.30 Enskedehallen (lilla)
071111 20.00-21.30 Brännkyrkahallen (lilla)
071118 19.00-20.30 Enskedehallen (lilla)
071125 17.30-19.00 Enskedehallen (lilla)
071202 14.30-16.00 S:t Eriks Gymnasium
071209 19.30-21-00 Enskedehallen (lilla)
071216 12.45-14.15 Enskedehallen (lilla)

Det är en hel del pusslande för att få ihop tider men jag hoppas de här ska passa.


På onsdag drar World Series igång så håll utkik efter mer träningstider på torsdag...

10 kommentarer:

max sa...

Har skrivit upp alla tiderna..

Kan inte alla men så är det väl för de flesta. Fan vad kul!

Axel sa...

Så jävla bra!
Yankees sucks!

Axel sa...

Grymt att träningen 25/11 var så tidigt så man hinner på Happy Mondays på Berns sen. Du tänker verkligen på allt Danne!

Daniel sa...

Allt för SUS!

Anonym sa...

härligt med träning redan i november!

Anonym sa...

Härligt jobbat Danne!

#13

Emil sa...

Helt underbart! Mot framgång...

Sporttyckaren sa...

Ööhh, alltså Emil borde petas! Han är mot framgång. Hoppas att du menade att du var mot förstaplatser men att andraplatser går bra ;)

Emil sa...

Jag ber om ursäkt för mitt otydliga inlägg. Självklart menar jag "mot SUS framgång", vilket alla förstår att det handlar om andraplatser både i seriespel och inomhusturneringar. Något annat är ju helt otänkbart :-)

max sa...

jag vinner iofs gärna den där turneringen ute på lidingö..