onsdag 3 oktober 2007

SPORTBLADET ATTACKERAR SUS EGEN JONAS DAHLQUIST - DET SKA DE GE FAN I.

Nu jävlar! Alla äkta SUS'are, nu är det dags att ta bladet från munnen och göra er röst hörd. Låt denne Emil Karlsson (emil.karlsson@aftonbladet.se) veta att man ger sig inte på "våra killar" ostraffat. Emil gillar att skriva om kiss tydligen (se Jonas blogginlägg nedan) och det må väl vara hänt i alla andra sammanhang utom just i Sportbladet. Och att sedan gnälla om det är patetiskt.
Hata Emil och älska Jonas.


Emil Karlsson heter en som jobbar på Sportbladet. Han mailade nyss till mig och var (tror jag) sur över att jag - i denna blogg - totaldissade hans artikel om att Avram Grants fru druckit sitt eget kiss i israelisk TV.

2 kommentarer:

max sa...

http://pingisfan.blogspot.com/2007/10/inget-med-pingis.html

Mitt inägg i debatten med en hel del besökare från min lilla pingisvärld.

Axel sa...

Jag håller med Jonas.