onsdag 10 oktober 2007

Anders svar

Jag har mejlat endel klassiska SUS-personer och inviterat till avslutningsmatchen och middagen 19/10 och svaren trillar in successivt. Anders Elghorn skrev följande svar och jag känner mig bara tvungen att publicera det direkt. Det är så SUS och så Anders (det är samma sak förövrigt) att man blir lycklig:

Många år, Axel, allför många finns det de som anser, släpade jag mig till Hagen för att lira. Först i A, sedan i Stigges (Dream Team, red:s anm).Men inte förrän nu, vid fyllda 60, har jag insett att belackarnas åsikter rymde ett uns av sanning. Jag avstår alltså från matchen och nöjer mig med åskådarens roll, samt middagsätarens. Fast, jaha, spelar Janne Hanssons grabb, ja, då vete fan. Var la jagdojorna nurå?"Sanna! Har du sett mina fotbollspjuck?! Vaddå langat, dom va ju nästannya."D v s: vi ses på linjen 19e. Anders

9 kommentarer:

Daniel sa...

Underbart svar.

Trots att Anders anser sig vara för gammal kommer vi nog få det svettigt i försvaret. Ettan och Tomas Hansson har redan tackat ja!

Kanske skulle ha ett separat inlägg om klara spelare för Dream Team..?

Anonym sa...

Jo, det ser tufft ut framåt i dreamteam men de är inte sådär jättemånga hittills.

/Axel

Björn sa...

jag tar för givet att nedanstående är med i Dream Team... kul att Ettan är med!

Jonas
Christoffer
Milko
Maxim
Hasse
Rune (hälsenan?)

Axel sa...

Jag är rädd att du kommer bli besviken Björn. Dahlquist hade rätt avancerade bortförklaringar, Christofer hade annat, Milko och Maxim omöliga att hitta. Har någon nummer till Hasse och Rune så ring och invitera. Deras mejladresser som jag fått av Linus studsar bara.

Björn sa...

hmm, jag har spammat lite på Jonas blogg...

Björn sa...

Tabellen är omräknad på stff och det finns anledning att fira den 19:e....

Stora Silvret till SUS!

max sa...

Stora silvret och målet för säsongen är uppnåt!

Party party party!!!

Davas sa...

Mäktigt. När fattas beslut om vilket/vilka lag som rör sig uppåt måntro?

Axel sa...

Vet inte. Har inte hört något iallafall. Man kan väl inte bli tvångsuppflyttad?