torsdag 16 augusti 2007

Truppen mot Atlas (Publikmatchen!!)

Truppen mot Atlas lördag 18/8 kl 12 på Stadshagen ser ut som följer:

Björn Stål
Daniel Garmén
David Domeij
David Sauter
David Sköld
Emil Berntling
Jan Johansson
Johan Seidefors
Jonas Lyckstedt
Jonte Halldén
Juan Sagrera
K-P Sjösvärd
Magnus Uhlin
Max Ansbro
Nicolai Nystrand
Tobias Kummel

Lagvärd: Nån av alla som får stå över.

Intresset inför publikmatchen är enormt stort. Fyrklövern har därför ännu en gång tvingats tillämpa det grymma men rättvisa uttagningssystemet. Hoppas så många som möjligt kommer iallafall, vi hoppas på publikrekord! Förberedelserna går utmärkt och ingen kommer ångra sig om dom kommer till Stadshagens läktare på lördag!!!!

7 kommentarer:

Daniel sa...

Som vanligt en mycket respektingivande trupp. Extra tungt dock att några fick stå över denna gång.

Axel står dessutom över självmant för att styra upp arrangemanget vid sidan om plan. ENGAGEMANG!

max sa...

Det är helt sjukt stort!

Jag älskar SUS, STJD!

Anonym sa...

Varför är inte Linus med? Blir jag enda Elghornare på plats?

max sa...

Linus är på Kick-off med jobbet..

max sa...

shit vad jag vill lira nu!

Jag är något övertänd just nu och måste nog lugna mig så att man inte spårar ur så här 22 timmar innan match!

Jojje sa...

Håller med dig Max, ska bli skit kul. Blir Pasta till middag och lägga sig vid 22 så att man kan gå upp tidigt och käka en stadig frukost.som sagt det är intentionen som räknas.

Johan seidefors sa...

jävla linus! han verkar prioritera allt utom fotbollen just nu.