måndag 13 augusti 2007

Jonas Dahlquist, vår man på Canal Plus, skryter

Noterade bara så här i förbifarten att det tog mig exakt sju dagar att skapa en blogg som var större än STJD.

Kolla bilden bara!




Ingen spelare är större än laget, brukar det heta… men precis som med LA Galaxy stämmer det i SUS fall!

/// j

STJD rekommenderar därför nu alla SUS-fans att bojkotta den sk fotbollsreporterns sk blogg... alternativt återigen upmana vänner och bekanta att besöka STJD igen. Det känns så fel att falla utanför topp 30.

5 kommentarer:

max sa...

Oväntat Jonas.. men nu tar jag med mig mina besök därifrån under en vecka.

Daniel sa...

Jag har sagt det förut men jag säger det igen: Den där bloggen ska FÖRGÖRAS!

Jag börjar allt mer ifrågasätta varför SUS har något samröre alls med denna "Sportreporter" som bara dyker upp på matcher för att håna vårt spel och skapar en blogg med enda syfte att få skryta och verka överlägsen gentemot vår ÄLSKADE STJD.

Klipp navelsträngen!

Anonym sa...

Jag håller med!

Han har en ton den där jäveln, som inte är riktigt passande, när han tilltalar sina gamla lagkamrater. Hårda ord och internt groll har dock aldrig varit STJDs grej, även om det kanske skulle locka läsare. Vi är finare än så, vilket JD inte verkar begripa.

Anonym sa...

SUS 27
"Sportreportern" 37

Ordningen återställd. Att Max uteblivna besök kunde ha en sådan effekt

max sa...

Mitt bloggande är inte att underskatta.. :)