lördag 18 augusti 2007



3 kommentarer:

Anonym sa...

YES!! Vilken publikmatch!!
Usel första... Men andra halvlek var ju sjukt rolig!
Axel är en klippa + hela fyrklövern! Hemifrån hörs bara lovord om arrangemanget, dock fick jag själv ta emot sylvass kritik av min sambo för mitt egna spel, "Du gjorde ju inget mål som du lovade" + "Du såg trött och oengagerad ut" jag kunde bara hålla med...
Lyckstedt

Anonym sa...

YES, vilken skön seger.

Förutom segerns sötma har jag så dj-la skönt ont i smalbenet. Fick bollen lite för långt ifrån mig. En stor gris smällde på. Jag smällde på. Han flög.

Smällen gick igenom både smalben och tjocka vadskydd, och slutade i svullnad och ytterst liten blodsutgjutelse. Men vad skönt.

Observera att ordet gris, som kan uppfattas pejorativt, inte har något med personen livsåskådning eller knorr på baken att göra, utan endast syftar till att förstärka att han var stor.

Axel sa...

Slaktarn, du är i ditt ässe du med! Fantastiskt med seger.