lördag 4 augusti 2007

Det blev torsk


2-8, men Vasasällskapet leder division 5.

5 kommentarer:

Axel sa...

Johan saknas på bilden. Han blev arg och gick tidigare. Om han gick för att han var arg vet jag inte. Han kanske skulle nånstans? Vi spelade bitvis som ett j-la div 7 lag så det fanns helt klart anledning att surna till.

Sammantaget var det dock en bra genomkörare inför FKNS-fighten som jag själv missar. Björn tog väskan, det var snyggt. GO SUS!!

Daniel sa...

Jonas sa att han aldrig gjort så mycket räddnngar i SUS. Så på så sätt var det ju bra. Han var för övrigt vår bästa spelare tycker jag. Många fina parader...

Björn sa...

Jonas gjorde som sagt en hel del fina räddningar... grymt jobbig match för övrigt...

Anonym sa...

Spykänslor och extas..
inom 25minuter.

Den sista halvtimmen ville ngt hemskt gärna komma upp. Mjölksyra i magen. Jag stod lite dubbelvikt bakom avbytarbänken, liksom för att hjälpa till.

25 minuter senare har varenda droppe endorfin kroppen lagrat under semestern pumpats ut. Säger bara: Sablar vad underbart!

Johan seidefors sa...

jag var verkligen sur (förlåt för att jag är världens sämsta förlorare och vid 32 årsa ålder fortfarande inte kan bete mig som en normal människa) men det var inte därför jag gick. Jag skulle till skansen med Lova och lämna napparna till kattungarna. det gick väldigt bra.