tisdag 14 juni 2011

SKA VI SKICKA DEN TILL KRONIS?

7 kommentarer:

Anonym sa...

skicka den till oss så vi kan skicka till er fakturan från föra året när våran spelare han fick fem stygn under ögat!!
ELLER vi sluta overdriva med hat o shit mellan oss, vi skickar båda fakturorna till folksam och pengarna vi får vi köper öl inför höstens möte! :)
Hälsningar Niko

dale sa...

Niko!
Jag försökte bara vara lite rolig.
Ber om ursäkt om jag misslyckades med det.
Jag hatar ingen, speciellt inte dig.
Öl efter höstmatchen låter toppen.

/hjärnskakis.

Anonym sa...

Nej du misslyckades inte, tvärtom.
Därför försökte jag skriva nåt roligt också samt meddela övriga
"give peace a chance"
Niko

Axel sa...

Grymt trevligt att vi får såna här kommentarer från Kronis-Niko här på STJD.

Klart vi ske ge freden en chans.

Peace!

Davas sa...

Krossa Storkyrkopojkarna och -flickorna!

Davas sa...

Mortla ned dem i sina minsta beståndsdelar. Och krydda söndagskvällen med deras förfall. Framåt SUS!

Daniel sa...

Dan, man är ju försäkrad när man spelar seriematch så du kan nog få igen pengarna den vägen och dessutom få en del för "sveda och värk".

Så var det iaf för några år sedan när jag fick en spricka i benet efter en kapning mot Björnligan...