lördag 11 juni 2011

Matchrapport: Midia KoIF - SUS IF 4-0 (2-0)

Det var lite tungt idag.

8 kommentarer:

Björn sa...

minst sagt... jag funderar starkt på att konditionsträna som en idiot i sommar.

Davas sa...

Jo. Jag med.

Anonym sa...

Vi har ingen tur ute i Husby helt klart. Var det bra spel allmänt?

Jag är hemma 11 aug-28 aug så lirar gärna några matcher där ..ska ni lägga hängmatchen mot National Sthlm i den vevan också??

Lika bra att maxa medans man är hemma tycker jag :D

RZL

Daniel sa...

Tycker snarare vi ska träna med boll...

Axel sa...

Frågan alla ställer sig nu är: hur skulle dagens SUS hävda sig mot Kantarell anno 2001?

Den enda som höll hög klass igår var Stefan som var fantastisk. Utan honom hade det blivit minst 7-0.

Konstigt nog tror jag ändå på seger i nästa match mot SFP. Om vi får ihop en bra trupp.

max sa...

Är det träning imorgon så rensar jag schemat så att jag kan vara med.

Vi behöver springa mer och blir lite bättre på hantera bollen. Tycker faktiskt att jag själv är på cirka 50% av min förmåga, högst.

Måljonas sa...

Om du kommer Max så blir vi åtminstone 6. Det innebär väl träning?

Axel sa...

Jag uppmuntrar alla att träna! gärna med boll tillsammans på Kristineberg imorrn. Tyvärr kan jag inte själv. Ska på internat i Saltsjöbaaaden. Jag har västarna men dom klarar ni er nog utan. Danne har bollarna så han blir väl huvudansvarig för om träningen ska bli av eller inte. Men 6 man brukar ju funka bra.

Matchen mot SFP på söndag, fan vad den känns viktig nu. Vi kan vinna och vi ska vinna.