fredag 7 september 2012

SUS trupp mot Yardies

Det är febril aktivitet inför morgondagens match mot Yardies. På SUS kansli kastas vi mellan hopp och förtvivlan. Max avhopp i gryningen (revbensskadan har gjort comeback) tog vi hårt men nytt hopp tändes bara en timme senare när Amirs brorsas licensiering gick igenom. Kristofers kompis José (Rafa) har också givit klartecken för spel så truppen ser ut att landa på 13 personer. Sen kan vi inte sluta drömma om att få se Hockey i målet och att Jojje klickar Ja till slut.


UPDATE: Aaron är på, Jojje testar och Pata hinner kanske. Det här betyder full trupp! Dock ingen målvakt så jag tar själv handskarna. Känner mig peppad! Men om Jonas kommer loss är ingen gladare än jag.

Go Suuus!

/A

4 kommentarer:

Björn sa...

själv är jag lite krasslig men räknar med spel...

Kom igen SUUUUUUUUUUUS!

Davas sa...

Är det nu bara en tidsfråga innan SUS spelar i söderort?

www.resume.se/nyheter/reklam/2012/09/07/globen-varvar-fran-prime/

Publikmatchen skulle kanske kunna få ett uppsving. Annars vet jag inte. Trivs bra på hagen.

Max sa...

Två spräckta revben blev personligt facit från förra matchen. Ska försöka komma och kolla iaf!

Davas sa...

Usch! Det där gör ju för ont, framförallt efter ett par-tre veckor, när det börjat växa ihop, och man hostar till, och skarvarna liksom bänds upp igen. Fy fan. Köp smärtstillande, nu!