tisdag 18 september 2012

Guld-dojje-regn över SUS!


Såhär slutade omröstningen om Guld-dojjor efter Yardetmatchen:

Axel
  8 (57%)
Chrille
  6 (42%)
Dan
  2 (14%)
Daniel
  3 (21%)
Schömer
  1 (7%)
Davas
  4 (28%)
Hallberg
  1 (7%)
JS
  1 (7%)
Jojje
  1 (7%)
Kristofer
  12 (85%)
Mange
  1 (7%)
Skogö
  3 (21%)
Theis
  3 (21%)



14 personer röstade totalt, det betyder att samtliga SUSare på plats plus Nico från Kronis (som var där och kollade) lagt röster. Kristofer vann stort och rättvist. När gjorde förresten en SUSare fyra mål i en match senast? När var senaste hat-tricket i SUS? Nån SUS-historiker som sitter inne med svaren?

/A


5 kommentarer:

Axel sa...

Både Danne, Björn och Ettan har ju gjort tre mål i samma match i SUS, det är jag helt säker på, men frågan är om det var äkta hat-trick? Förra året gjorde väl Patrik Hagelberg tre i samma match, men inte i rad. Är det kanske så att man måste tillbaka till Anders Elghorns glansdagar för att finna ett motstycke till Kristofers prestation?

Björn sa...

Jag gjorde tre i skrattmatchen mot muza 2010 och två eller kanske t.o.m tre gånger 2007. Möjligen var det ett hattrick det året.., blir till att gräva i arkiven ikväll...

Max sa...

Jag har gjort äkta ht på tjugo minuter på krillans grus för länge sen.. Samt ht mot Atlas och drina.

Björn sa...

Kollade upp 2007 och jag gjorde tre mål mot Atlas och satt tre i rad mot Rara Avis men oklart om det var i samma halvlek... Går vi längre tillbaka, vet jag att jag satt tre mål i samma match minst en gång och ett äkta hattrick (mot tudor typ 2001?). Har nån gamla susnytt att leta i...

Davas sa...

Skönt att man helt slipper gräva. Björn verkar ha ett hästjobb framför sig. Vilken målskytt!