fredag 16 april 2010

Torsk i premiären 1-2

1-0 Axel (Johan)

De gör 1-2 i 93e.

12 kommentarer:

Davas sa...

Varför blåste inte domarn i 92:a?

Fuck.

Lundberg sa...

Nämen va fan

SirMoose sa...

Jag ska aldrig prata om detta igen.

Ettan sa...

Anus.

Axel sa...

Ja, det var surt. Vi var klart bättre i första. Riktigt fint spel, kunde gott gjort ett till. Dom blev bättre i andra men vi hade ju chanser att göra 2-0. Kanske att dom vann på bättre kondition eller så skyller vi på gruset. I höst ska vi slå dom på gräset, så är det bara.

Björn sa...

tung fredagskväll minst sagt. tycker definitivt vi skyller på gruset... men vi borde satt 2-0 under första 15 i andra när vi faktiskt ägde matchen. Max var imponerande bra tycker jag, det där med att vila sig i form verkar rätt bra metod.

Anonym sa...

Måste säga att jag var imponerad av Muza's kämpatag o energi vilket vi inet matchade sista 20min då dom tog över helt.

Lite för mycket tjongande från oss hjälpte bara dom men det är svårt med högt studsande boll.

Oavgjort hade nog varit helt rättvist eftersom båda lagen missade bra lägen

RZL

Axel sa...

En positiv grej var Henke. Han var väldigt stabil mellan stolparna tycker jag.

Daniel sa...

Håller med! Henke bjöd på räddningar vid stolproten, avvärjda frilägen och rikitgt fina utsparkar. Förtjänade verkligen att hålla ettan...

Johan seidefors sa...

Älskar Henke!

Unknown sa...

sur & tung förlust såklart men fan så kul att vara igång! tycker vi kämpade jävligt bra och absolut var värda en poäng trots allt deras köttande. drömde om deras 1a mål, och att jag kom ut längre och fick ett par fingrar på den så den gick över..
ah well, tack för lovorden, blir garanterat mkt bättre till nästa match, då utan premiärnerver..

FORZA SUS!

Björn sa...

jag har drömt en del om min ribbträff. skulle ha satt det skottet 3 cm lägre istället...