måndag 12 april 2010

FYRKLÖVERNS MAIL

YOU'VE GOT MAIL.

Läs och respondera.

STJD

12 kommentarer:

max sa...

Det är faktiskt så illa att jag inte får bokningsmail längre.. jag tar gärna emot sådana igen.

Har inte fått ngt annat mail heller för den delen.

Ettan sa...

Så du svarade inte på mailet alltså?

Anonym sa...

ehh, axel har inte du berättat för Max?

/fyrklövern

Axel sa...

Ha ha.

Fyrklövern har absolut inte velat göra som Lagerbäck och kicka SUS Alexander Östlund. Då vore vi ju helt knäppa. Det jag undrar är vad Max har för mejl nuförtiden egentligen, är det inte maxansbro@hotmail.com längre?

Daniel sa...

Att du inte får bokat-mail längre beror alltså inte på att vi har ändrat ngt Max. Du måste ge oss din nya adress eller, om du inte ändrat adress, kolla dit spam-filter... Eller så fortsätter du avvakta och hoppas, kanske löser det sig av sig själv ;-)

max sa...

jag har inte bytt adress.

jag har inte mail från bokningen på länge.

det är inte spamfiltret.

Jag avvaktar alltså och hoppas...

Johan seidefors sa...

Axel - du kan väl bara lägga till Max igen? Ge honom en till chans! It's the SUS way.

Daniel sa...

Vafan, det här blev helt plötsligt ett mysterium. Jag har nu dubbelkollat din mailadress för femte gången i bokat och den verkar stämma. Ska testa om vi kan skicka om det hela bara till dig...

Axel sa...

Ja det är verkligen skumt det här. Alla som fått bokatmejl under vintern har ju kunnat se att Max stått med men aldrig svarat, vilket vi ju tyckt verkat konstigt eftersom max brukar vara snabb. Det verkar som vi fått oss ett riktigt Max-gate.

Lundberg sa...

Kanske är det här Max mail har hamnat

http://maps.google.se/places/gb/dorchester/max-gate-roundabout?hl=sv&gl=se

max sa...

Ny mailadress var tydligen lösningen då min gamla inte fungerade av någon mystisk anledning.

Nu är jag dock tillbaka och tillgänglig igen.

max sa...

Ny mailadress var tydligen lösningen då min gamla inte fungerade av någon mystisk anledning.

Nu är jag dock tillbaka och tillgänglig igen.