söndag 11 april 2010

Tennissiffror när SUS besegrar Solsidans stolthet

9 kommentarer:

Daniel sa...

6-2 alltså.

1-0 Davas (Johan)
2-1 Davas (Daniel)
3-2 Daniel (?)
4-2 Ettan (?)
5-2 Daniel (Johan)
6-2 Björn (Daniel)

Jämn match i 75 minuter där vi känns lite rädda för att bli trötta och därför fuskar i markeringsspel, löpningar osv. Trots det har vi hyfsad koll på dem och sista kvarten tar vi över helt och gör fyra snabba. Snyggt av Axel, Chrille och Sauter som tog målisjobbet!

Johan seidefors sa...

Tyckte att RZL hade många fina inlägg. Kanske var det också han som passade till 3-2?

Davas sa...

Nico passade fint till 3-2-målet. Från sin vänsterkant skar passningen igenom till Danne som ångade fram lite på högersidan.

Ettan sa...

Ett motlägg där Jojje var inblandad ledde fram till mitt mål. Det var efter en hörnsituation minns jag.

Daniel sa...

Jo, det slog mig sent igår, när jag låg vaken och analyserade matchen om och om igen, att det var Nico som passade till 3-2. Mycket fin och öppnande pass för övrigt...

Unknown sa...

bra jobbat igår! / henke

Björn sa...

fina mål överlag tycker jag, men spelet var rätt katastrofalt emellanåt... Själv var jag riktigt ovän med bollen mest hela matchen och idag har jag ont i hela kroppen. Kul med bortamatch på fredag!

Jojje sa...

Skönt att ha den där första halvtimen gjord. Sen såg det ju betydligt bättre ut. Håller med om att Russel såg het ut.(mer Spansk än Engelsk.
Föresten, ni glömde notera min assist till deras första mål.

Anonym sa...

RZL = nya Beckham , utan tatueringarna o ££££££


RZL