måndag 5 april 2010

STJD presenterar SUS IFs passiva medlemmar 2010.


SUS IF kommer aldrig att dö
. Inte med passiva medlemmar som med sitt bidrag år efter år visar vad klubben betyder för dem. Att familjen Elghorn är överrepresenterad bör naturligtvis understrykas.

Kassören rapporterar att för 2010 har följande passiva medlemmar hittills betalat in:

CHRISTOFER, GABRIELLA, OSCAR OCH EMIL ELGHORN, 4 X 200 KRONOR.
Ingemar (ordf.) 400 kr
Cornelia Elghorn, 200kr

Den första frågan du bör ställa dig nu är naturligtvis: har jag betalat avgiften i år? Den andra: Kan jag underlätta för någon i min omgivning att aktivt bidra, genom att tipsa om möjligheten att bli passiv medlem?

PG-numret hittar du i toppbannern!

Vi ses på Hagen.

3 kommentarer:

SirMoose sa...

Gör era barn och andra anhöriga lyckliga: Bli passiv medlem i SUS!

Blir man det innan 15/4 får man gratis inträde till alla SUS matcher under 2010 samt tillgång till STJD under hela året.

Jonte sa...

Med tanke på att jag inte kommer att spela något i år bör väl jag räknas som passiv medlem?

SirMoose sa...

Lägg av med daltandet!

Den ena kollade ner på benet för att se att inget ben stack ut och lirade sedan vidare. Den andre spelade ett par minuter extra och traskade sedan av med avsliten hälsena. Thern och Schwartz skulle aldrig gnällt över en liten handskada.