fredag 16 april 2010

Skönt att dela den psykiska störningen

Är så fruktansvärt bitter. Bitter på att missa premiären, säsongspremiären med SUS. Det regnar - öser ner - det är sju grader, det blir grusplan och motståndarna heter (hette) Muza.

Antagligen är man psykiskt störd som är bitter för att man kommer missa detta men det är så mycket SUS och så fruktansvärt mycket fotboll. Men ska man döma av tidigare inlägg är det i alla fall fler i laget som delar min psykiska rubbning.

Kör stenhårt ikväll, inget annat än en seger accepteras!

2 kommentarer:

Ettan sa...

Jag tvingas nog också ställa in och det suger som aldrig förr. Knät smärtar fortfarande. Jag hör av mig i em Danne.
Det kallas väl "For the love of the game" och inte mental störning?

Axel sa...

Alltid sorgligt men sena avhopp! Inga fler nu bara. Av nån anledning så kommer kärleken till spelet som mest fram när förhållandena är som svårast. Kvällens match känns redan klassisk. Vem blir matchhjälte? Jag gissar Henke!