fredag 23 januari 2009

He's a friend of ours

SUS egen #11 var millimeter från att bli nominerad till Aftonbladets Stora Bloggpris, som en av de fem bästa sportbloggarna i Sverige. STJD-redaktionen lobbade hårt under lång tid och hade det inte varit för att Lyckety Lyckstedt suttit på Aftonbladet och jobbat just då (ursinnig över att inte ha blivit insläppt i Thordilshallen), fått syn på nomineringen och slängt ut den (för att hämnas på SUS i alla dess former) så kunde Anger Management ha vunnit hela skiten!

http://desireemmm.blogspot.com/

4 kommentarer:

max sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Daniel sa...

Tänkte också på det där. I min bok är Anger Mangement klockren. Mängden besökare vittnar ju om ett stort uppdämt behov. Max hade nog, om jag tolkat honom rätt, dessutom gärna knäppt Laul på näsan genom att ta hem priset...

max sa...

Den där Lauls blogg är det enda som är ett större skämt än han själv.

Min blogg är extremt nischad men sen så läser hela landslaget, förbundskaptenerna, förbundsanställda, elitseriespelarna, superettanspelarna, låg divisionspelare (div 1-7). ungdomar den och jag har cirka 11% av alla licensierade pingisspelare i Sverige inne på bloggen dagligen.

Jag är inte bitter men nu ska jag iväg till Veteran-SM.. och spela. Tungt att vara oldboy från året man fyller 30. Pingis är en märkligt.

Ser fram emot när jag kan lira fotboll nästa gång.

Anonym sa...

Ungefär så var det faktiskt. Mao raka puckar.

Lyckstedt