söndag 11 januari 2009

Efterlysning!

Härmed efterlyses en blå collegetröja, med vita tunna ränder och vinröda plyschmotiv på ryggen. Likt ryska dockor, innehåller dessutom collegetröjan med största sannolikhet en blågrå T-tröja med en blomkrans på bröstet. Denna tröjmundering saknades mig när jag kom ut från duschen och skulle cykla hem från Thorlidshallen tidigare ikväll. Som tur är hade jag en varm dunjacka som väl skyddade mot kylan på väg hem. Så har du råkat få med dig mina två tröjor hem från träningen är jag på inga sätt upprörd över det inträffade, utan skulle bara bli glad om de kom till rätta. Kolla alltså gärna lite extra bland dina träningsdoningar, och lägg en kommentar om du skulle hitta något som känns obekant, men stämmer överens med de beskrivna pinalerna.

/ Davas

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har för mig att Johan identifierade det beskrivna plagget när vi lämnade hallen sist av alla och att han kanske stoppade den i påsen som jag har hemma. Jag kollar när jag kommer hem.

Anonym sa...

Ja, den borde ha hamnat i Statiumpåsen.

JS

Daniel sa...

Har Axel kommit hem och kollat? Eller hur sent jobbar han egentligen? Är tröjan återfunnen? Är trött på att uppdatera STJD varannan minut för att få veta svaret. Kom igen nu!!!