torsdag 22 maj 2008

Truppen mot Ljungbacken

1. Jonte
2. KP
3. Janne
4. David
6. Lyckstedt
7. Daniel
9. Axel
10. Ettan
11. Max
13. Stefan
14. Björn
15. David
16. Johan (K)

13 anmälda spelare alltså med vissa frågetecken för förra veckans dominanter på innermittfältet: David (sjuk) och Stefan (knä).
Det största utropstecknet är så klart att Axel är tillbaka på planen för första gången sedan SVASS, antagligen i bättre form än någonsin i SUS efter otaliga rundor Söder runt och specialbehandling under veckan av Stefan.
Stefan har dessutom lovat ställa upp som matchvärd om inte knät håller. Det löftet till trots vore det kul om någon från den digra skadelistan kan komma upp på Stadshagen och dra på sig den gula jackan. Någon som till exempel är gräsänkling i helgen
Punkt

8 kommentarer:

SirMoose sa...

Vissa gräsänklingar är dessvärre på Fjäderholmarna med ledningsgrupppen för att testa Mackmyra och äta middag. Taking one for the team, om man kan säga så om jobbet.

Daniel sa...

Damn!

Anonym sa...

Det här ser bra ut tycker RZL !!!
Kan inte nån sms'a mig resultatet så man kan fira på Spy Bar sen??? !

RZL

Björn sa...

Stark trupp.

Dags för seger ikväll!

max sa...

Jag är iaf laddad som fan efter att mitt skrubbsår på knät har läkt samman fint.

Axel sa...

Jag kommer va en helt annan spelare idag. Lätt på steget, löppvillig och lite skotträdd. Ni kommer inte känna igen mig!

Björn sa...

jag får en riktigt bra känsla av att Axel är tillbaks. Tror det kommer vara början på en liknande trend som den Axel startade när han kom till SUS, fast tvärtom den här gången!

Anonym sa...

HÄRLIGT SUS!!!!!!!!!!!!!!!!!