söndag 11 november 2007

Rött vann 12-11



8 kommentarer:

Björn sa...

Alltid Rött - Alltid Rätt

Björn sa...

Danne, håret blir kortare och kortare, är det åldern...

Anonym sa...

Sablars att man missade!

Daniel sa...

Jag vet inte om det är åldern. Mer det att jag varit hos frisören för första gången på ett halvår...

max sa...

Davids spark på min fot värker fortfarande.

Tur att han spelade på mitt lag annars så hade han väl inte hållt igen..

Daniel sa...

Du fick mycket stryk Max. Kanske var försöket att köra utan benskydd inte så lyckat?

Noterade att vi har samma märke och modell på inneskor och jag hade också problem med skavsår under foten i början...

max sa...

det brukar bara vara första träningen det är problem och nu hade jag inte dubbla strumpor som jag brukar..

Om jag är med på söndag så blir det benskydd.

Daniel sa...

Jag kör också med dubbla strumpor - det är klockrent!